poniedziałek, 4 marca 2013

Nowe zakupy oraz plany...

Witajcie!

Dzisiaj krótki post z racji późnej godziny (i tego, że praktycznie padam na klawiaturę, a jutro wypadałoby wstać koło 6..)

Przez weekend zakupiłem na znanym i lubianym (no, powiedzmy :) portalu aukcyjnym 2 ciekawe przedmioty:
-zestaw przetworników Deana z USA (konkretnie model Time Capsule, montowany w drogich gitarach produkcji Deana)
-wiosło, które poddam małej renowacji i remontowi (a całość postaram się tutaj w miarę przystępnie przedstawić).

Przetworniki kupiłem w bardzo okazyjnej cenie biorąc pod uwagę to, że na Ebay'u kosztują po 65 funciaków / sztuka (ja za set dałem 80 złotych polskich, więc cena była okazyjna).
Wiosło w sumie też, specjalny zakup aby przedstawić Wam parę porad i tricków, do których sam dochodziłem przez kilka dobrych lat zabawy z obsługą gitarek.
Dodatkowo materiał z mini-remontu przyda mi się przy opisie regulacji wiosła z mostkiem typu hard-tail.

W każdym razie zapraszam w (miejmy nadzieję) tym tygodniu do śledzenia bloga. W międzyczasie planuję dodać mini-poradnik odnośnie tego jak kupić dobrą gitarę w sieci (na podstawie własnych, kilkuletnich doświadczeń). 
W każdym razie życzę Wam miłej nocy i pozdrawiam!
Bob.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz