poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Primaaprilisowo!

Witajcie..

Ze smutkiem piszę, że niestety dzisiaj blog kończu swoją działalność z przyczyn losowo - pogodowych. Nie mam czasu aby odnawiać kolejne gitary, w związku z czym możecie spokojnie usunąć mojego bloga z listy subskrybcji..

Prima Aprilis :)

Blog nadal będzie kontynuowany, spokojnie, nie bójcie żaby :)

Niedawno znalazłem idealne wiosełko do odbudowy na naszym blogu - będzie wymagało sporo pracy oraz pewnych kosztów, jednak mam nadzieję, że zarówno sam opis odbudowy jak i efekt końcowy będzie zadowalający.

Zdjęcie:

Gitara będzie wymagała:
-wymiany mostu (obecnie brak wózków - znalazłem w dobrej cenie całkiem fajne: 
koreańska robota, myslę, że dadzą radę :)
-zrobienia całej elektroniki, tutaj zdecydowałem się na przetworniki DragonFire:
Będzie to swojego rodzaju test, gdyż u nas w kraju nie spotkałem się z gitarą z tymi przetwornikami - a że dopadłem je na Ebay'u za 1/3 ceny nówki sztuki, to nie ma co wybrzydzać :)
Poza tym oczywiście cała nowa elektronika, tj potencjometry oraz mały bonus - niespodzianka :)
Zainwestowałem także w gniazdo jack neutrika (według mnie najlepsze gniazda na rynku).

Poza tym w planie mam zdrapanie lakieru z wiosła i zrobienie go w kolorze 'natural' - olejowanie połączone z woskowaniem.
W efekcie - mam nadzieję - uda mi się stworzyć gitarę jedyną w swoim rodzaju, wyjątkową i przyciągającą uwagę. 
A jaki będzie efekt realny? Zobaczymy w przyszłości..

W każdym razie - życzcie mi powodzenia! :)
Pozdrawiam!
Bob.

2 komentarze:

  1. Już się przestraszyłam, ze zawieszasz działalność! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie zawieszam - a Ty skąd na mój blog dotarłaś :D

    OdpowiedzUsuń